Visszatekintés áprilisra és májusra | Személyes

Visszatekintés áprilisra és májusra| Személyes (06. 01.)
Visszatekintés
áprilisra és májusra | Könyvek | Filmek (06. 03.)


Fényképek



Találós kérdés: Ezmiez? :)
Próbálkoztam a barkácsolgatással áprilisban, a végeredmény nem lett valami szép, de első próbálkozásnak megteszi! Ez amúgy a ló martingálja, kicsit nagy lett, úgyhogy kellett ütni pár lyukat a bőrbe. Megoldottam :)
Viszont ha már az én barkácstudásom nem is valami jó, a szerszámzat szép, hímzett, nekem nagyon tetszik :)

Erdőben is jártunk áprilisban, természetesen a vizsla is nagyon élvezte (nem tudott megmaradni egy helyben 5 percig, nagyon fontoskodott)

<3

A három hónapos projektem a végéhez közeledett, el kellett búcsúzni a kollégáktól, ezt a finomságot kaptam a junioromtól! <3

Életemben először résztvettem a Glamour-napokon, ezt a csodamasinát sikerült zsákmányolni egy félórás tanakodás után. Természetesen rögtön ki is próbáltam itthon, valami isteni lett vele a kenyér, a kézzel való gyurmázásom semmit sem ér vele szemben, pikkpakk megkelt a tészta és nagyon levegős lett a kenyér is! Nem bántam meg, Boschban még nem csalódtam!

Kicsi Fanta nemrég új házikót kapott, most már felfedezte a tetejét is (bár azóta nem nagyon láttam odafent), de nagyon aranyos, amikor felugrik :)

Férj próbálkozott a sütéssel. Ez egy kakaós muffin, a belsejében egy szem konyakos-meggyes bonbonnal. Finom lett egyébként (csak kicsit odaégett)

A második próbálkozás már jobban sikerült :)
Sajtos-hagymás-sonkás muffin


Na, ki találja ki, hogy ez a tünemény micsoda-kicsoda?
Anyukám fényképezte késő éjjel a telefonjával, hazafelé autóztak, ő pedig az út közepén-szélén sétálgatott
(Segítség: görgess a következő képhez)

Sétálni is voltunk a vizslával, a tópartot szemeltem ki és kerültük meg közösen, ezt a túloldalon találtuk, ki találja ki, mi az ott bal lent?
Nos, a hódok munkája. Nagyon elszaporodtak és jó nagy károkat okoznak, sorra dőlnek ki a fák... Már a tavat se lehet megkerülni (láttunk lovasokat is, ők visszafordultak, mi még valahogy átverekedtük magunkat az ágak között...)

Természetesen a lovak sem maradhattak ki az előző két hónapból. Ez a terep utáni jutalomlegelés. Esett az eső, de iszonyat jó volt!!

Jártunk a Városligetben is, ez itt Lugosi Béla szobra, amiről senki sem tudja állítólag, hogy hogyan került oda. Sebaj, mi lefényképeztük :)

Igen, még mindig a Városliget...

Az elmúlt két hónapban több orvosnál is jártam, az egyikük a sportolást ajánlgatta nagyon. Konkrétan a pulmonológus, az asztmámra. Meglátjuk, meglátjuk. Én megvettem a futócipőt egy szakboltban, majd kiderül, mi lesz belőle... Drukkoljatok!!

Májusban felmerészkedtünk az égbe is egy négyszemélyes Cessnával. Ez volt életem első repülése és nem kicsit voltam betojva, egyébként iszonyat félelmetes, folyamatosan süllyed-emelkedik a gép, ahogy a légáramlatok dobálják. Én amúgy sem viselem jól, amikor liftezik a gyomrom, most pedig ez volt harminc percig, de kibírtam! És most már azt hiszem, bármit ki fogok bírni! Úgyhogy legközelebb Visegrád a cél :) Most az időbe "csak" Szentendre fért bele... A képen a Dunát láthatjátok :)


Ismét öregebbek lettünk mindketten, anyukám segített bővíteni az orchideagyűjteményem ezzel a gyönyörűséggel!! <3


@m

Nincsenek megjegyzések: