Beszámoló | 86. Ünnepi Könyvhét - 2015. június 4-8.

Idén gyorsan és könnyen letudtuk a könyvhetet, mivel hétvégén nem tudunk elmenni a Vörösmarty térre, így csütörtök munka utánra időzítettünk.

Célirányosan mentünk ahhoz a pár kiadóhoz, amit előre kinéztünk és kikerestünk, sajnos nem mindenhol találtuk meg a keresett könyvünket (a Fable-gyűjteményemből hiányzik 2 könyv, amit sajnos nem sikerült megvásárolni keményfedeles kiadásban...), de persze nem tértünk haza üres kézzel, három szatyornyi könyvet sikerült ma reggel betuszkolni a polcra, a többi közé.

Első zsákmányszerző helyünk a Delta Vision volt, a 3+2-es akciót használtuk ki, így egy J. Goldenlane, két Peter F. Hamilton és két Greg Keyes könyv landolt a szatyorban (volt még 2+1-es és 5+5-ös akció is amúgy).

Ezek után szétváltunk, én az Ad Astrát vettem célba, ott egy Lőrinczy Judit könyvvel gazdagodtunk (1-2 db könyvre azt hiszem 30% kedvezmény volt, többnél persze nagyobb volt, de a régi könyveket 1000 ft-ért is meg lehet venni), majd elindultam a Fumax felé, ahol gyorsan lecsaptam egy A marsira Sastojcinak :) (jövő héten viszi a posta, ha minden igaz!), aztán vártam férjre, mert nem tudtam (és akartam egyedül) választani. A fiúk valami sörről beszélgettek, aztán csatlakozott Férj is egy doboz Sopronival, nem mertem odanézni, de biztos kinézték a kezéből :D
A szatyorba pedig bekerült még A várúr, a Madarak a dobozban, a Zsiványok.
Náluk egyébként 25% kedvezmény volt, nekünk lefele kerekítettek, gondolom így nem kellett az apróval szöszölni (kaptunk még plusz 750 forint kedvezményt).



Mindenkinek jó vadászatot a hétvégén!! :)

@m

Nincsenek megjegyzések: