Visszatekintés novemberre és decemberre | Postcrossing

Visszatekintés novemberre és decemberre | Személyes
Visszatekintés novemberre és decemberre | Könyvek
Visszatekintés novemberre és decemberre | Filmek, sorozatok
Visszatekintés 
novemberre és decemberre | Postcrossing



Postcrossing


Küldött lapok



November a karácsony jegyében telt, mindenkinek ezt a szép, vintage hatású lapot küldtem. Sajnos ketten még nem regisztrálták, de a többségnek tetszett! (Én pedig sajnos nem kaptam karácsonyi lapot, pedig nagyon szerettem volna...)










Decemberben már nem küldtem karácsonyi lapot, valószínűleg úgy sem kapták volna meg már időben, úgyhogy mást válogattam össze.
A retro játék Angliába megy egy farmra, gyerekeknek. Leírtam, még nekem is volt kiscsirkém, Mikulás csizmám és űrjárművem :)
A keletis Fehéroroszországba indult el (a kívánságlistáról a vintage szón akadt meg a szemem)
A gulyásos Kínába (finom ételek jeligére)
A budaváras pedig Németországba (a szokásos városképes kívánság teljesítésére)



Kapott lapok

Három lapott kaptam a két hónapban (de már januárra is van három!)
Az oroszlános Hollandiából érkezett,
A második szintén Hollandiából, végszóként megjegyezve, hogy a férjem az ajándékozott :) (a kívánságlistán szerepel, hogy jöhetnek pin-up lányok, a férjemnek), hát viccesre vette a "néni" a dolgot :)
Az utolsó pedig Korából jött.



@m

Nincsenek megjegyzések: