Visszatekintés júniusra | Személyes

Visszatekintés májusra| Személyes
Visszatekintés májusra | Könyvek
Visszatekintés májusra | Filmek, sorozatok
Visszatekintés májusra | Postcrossing


Személyes


  • A hónap nagy történése, hogy részt vettem életem első lovas versenyén! Semmi extra, csak ügyességi volt, de most csináltam ilyet először és tök izgi, meg minden!
    Az már más kérdés, hogy az első hatba nem kerültünk be, de én már a részvételnek is nagyon örülök! :) Mehetett volna amúgy jobban is (ahogy délelőtt a gyakorláskor ment is), de délutánra már Ló kicsit izgága lett, úgyhogy nem erőltettem a dolgot, ő már készült az ő Naaaaagy versenyére, és már inkább ott volt fejben.

  • Szóval volt még egy verseny, egy gyorsasági, amit Ló sikeresen megnyert, immáron zsinórban harmadszor! (A lovasa nem én voltam, ennyi gyakorlással én inkább nem ülök fel egy arab pacira, mert nem biztos, hogy épen megúsznám) Jó volt látni, gyönyörű, gyors, okos, kicsit hisztis meg néha antiszoc, de az enyém! (Nem, dehogy vagyok elfogult :) )

  • A család egyik macskája rájött, hogy fel tud jönni az erkélyünkre. És ha már itt van, akkor a nyitott ajtón vagy ablakon a szobába is be tud jönni! Esténként szokott megjelenni (bár mostanában hanyagol minket), lefekszik a szőnyegre és alszik. Nagyon rendes matka. Még a tengerimalacok is élnek :)

  • Jártunk a Könyvhéten, jól bevásároltunk, könyveket dedikáltattunk, szuperjóvolt (bővebben itt)

  • Lázasan keressük életünk első albérletét, nem igazán vagyunk szerencsések, amit kinézünk, mire felhívjuk, már el is viszik... Vagy pedig a megtekintés előtt 5 perccel mondják le... Na, de majd csak összejön még valamikor :)

  • És így a végére: beteg vagyok, megspóroltam (sajnos) három munkanapot, de már jobbulok, a dokinéni pedig azt mondta, szép kékek a szemeim :) (És a vérnyomásom is rendben van)


Fényképek



Szerintünk Garfield azért szokott hozzánk, mert végre talált egy helyet, ahova még az ő szőradottságaival is be tud olvadni :)

A szomszéd vize mindig finomabb

A kép csalóka, a plecsni a gebbencsé :)

Macska az ablakból támad



@m

Nincsenek megjegyzések: