Visszatekintés júniusra | Postcrossing

Visszatekintés májusra| Személyes
Visszatekintés májusra | Könyvek

Visszatekintés májusra | Filmek, sorozatok

Visszatekintés májusra | Postcrossing




Postcrossing



Júniusban is kértünk három címet, a következő országokba utaztatunk: Kína, Taiwan és Hollandia.

Kapott lapok

A hónapban sajnos nem kaptunk egy lapot sem, de valószínűleg július majd kárpótol :)


Küldött lapok

Nem volt most sok időnk keresgélni, mindhárom lapot a Lírában/Fókuszban vettük.
A bélyegekkel volt egy kis problémánk, mivel én két Európán kívüli és egy Európán belüli laphoz kértem bélyegeket, mindegyiket elsőbbségivel, az eredmény pedig két Európán kívüli elsőbbségi és két Európán belüli bélyeg lett, utóbbihoz kaptam elsőbbségis matricát, de a bélyegek összege nem adta az elsőbbségi díját, úgyhogy végül anélkül engedtem útjára... Remélem, odaér a címzetthez, én pedig legközelebb felkészültebben megyek bélyeget venni :)

Ezeket a bélyegeket kaptuk:






Ezeket pedig küldtük:

Ez a lapunk Hollandiába utazik és tanító nénihez

Ez Taiwanra egy lányhoz, aki örülne városképeknek. Bevallom, fájó szívvel küldtem el, mert nagyon tetszik ez a képeslap :D

Ez pedig Kínába egy egyetemista lányhoz.
Neki volt különleges kérése is: írjuk le az anyanyelvünkön a következő mondatot: Have a nice day, my love
Illetve kért bélyeget és/vagy pénzérmét is. Ragasztottam a lap hátára egy ötforintost, bár félek, hogy nem fogja megkapni...




@m

Nincsenek megjegyzések: