Visszatekintés áprilisra | Postcrossing

Visszatekintés áprilisra| Személyes
Visszatekintés áprilisra | Könyvek

Visszatekintés áprilisra | Filmek, sorozatok

Visszatekintés áprilisra | Postcrossing

Postcrossing

A Postcrossingról röviden: ha regisztrálsz az angol nyelvű oldalon, kitöltöd az adataid, majd küldesz legalább egy képeslapot a sorsoltadnak, valamikor majd te is kapsz egy lapot valahonnan külföldről :)

Szóval az április havi postcrossingról: három címet kértem, egy németet, egy hollandot és egy oroszt kaptam.
Április 26-án kerültek a postaládába, kíváncsi vagyok, mikor érnek célba :)

Német: egy idős férfi, gyűjti a bélyeget, nem igazán tud angolul, úgyhogy nekem kapóra jött, németül írtam neki pár sort (bár tuti nem helyesen, de remélem, örül neki)
Különleges kívánsága nem volt, mi egy helyi képeslapot kerestünk neki, ami nem annyira tucat Budapest-kép, és még németül is ráírták, hogy mit ábrázol



Holland: egy művész nő lett a húzottunk, neki valami színeset akartunk, de nem igazán találtunk semmit (nehéz normális képeslapot találni...), úgyhogy egy nemzeti mintás, nemez falvédőről készült színes lappal leptük meg, félek, hogy nem fog neki tetszeni, de talán lát benne valami pluszt...


Orosz: szereti az agarakat (ahogy én is :) ), a kívánsága között szerepelt fekete-fehér kép vagy valami olyan, ami a múlthoz köthető, így egy Rózsa Sándort ábrázoló képeslap mellett döntöttünk, remélem, valami hasonlóra gondolt ő is :)





@m

Nincsenek megjegyzések: