Visszatekintés szeptemberre

Személyes


  • megjelentünk Bloglovinon, ahol 9 követőnk van, köszönöm, hogy olvastok :)
  • túl vagyok életem első Google Play-es publikálásán, ami szuperjó érzés, bár amikor sehogy se engedte a közzétételt, akkor azért nem pont így gondoltam (az endorfin gyorsan elszállt), aztán mire a support visszaírt, addigra megoldódott a dolog - nem tudjuk mi történt, én átaludtam a dolgot.
    Szóval a KönyvKereső szeptember 13 óta bárki számára elérhető, jelenleg 360 letöltésen van túl, ami számomra hihetetlenül jó élmény, a pozitív fogadtatásról (értékelések, csillagozások) nem is beszélve, szintén köszönöm mindenkinek az észrevételeket, hibajelzéseket (még nem tudom, mikor lesznek javítva, majd igyekszem)
  • elküldtem pár helyre az önéletrajzomat, még nincs visszajelzés, de ezek amúgy sem mennek gyorsan...
  • meglátogattam a szüleimet, megnéztük otthon a szüreti felvonulást is
  • pacim elköltözött, jó helyen van most, nem is különösebben érdekelte, hogy ott vagyok, a friss, zöld fű csábítóbb volt (nem hibáztatom :) )
  • túltéltük második házassági évfordulónkat
  • lefőztem az idei tél első teáját (citromos green tea), előszedtem hozzá a termoszt is (én csak melegen iszom meg a teát)
  • ha már tél, akkor a fűtésszezon is kezdetét vette nálunk; olyan jó odabújni a forró radiátorhoz egy bögre forró teával / csokival, esetleg forralt borral a kézben :)
  • hamarosan új külsőt kap a blog (végre), bár egyelőre még fogalmam sincs, hogy kell (oké, ez ciki), úgyhogy most bátorsággyűjtés van hozzá - nem akarom elszúrni :)

Könyvek


  • Új beszerzések: A hónapban új könyvre sajnos nem tettünk szert (bár a várólista így sem rövid, szóval nem olyan nagy baj ez :) ).
  • Legkikapcsolósabb könyv: Átkozott balszerencse - a karakterek és a humor miatt. Pedig higgyétek el, én sem voltam oda a vámpírokért, viszont Bori és Attila párbeszédeiről kár lenne lemaradni :)
    Ez a könyv abszolút nem Alkonyatos, itt igazi, nem csillogós vámpírok a szereplők, akik nem nyafognak (annyit) - Poszt hamarosan, én már megírtam a részemet
  • Legkedvesebb könyv: A hobbit - A gyűrűk ura miatt lettem a fantasy-vírus hordozója (és igyekszem is fertőzni, van is egy új alanyom a húgom személyében, de nagyon óvatosnak kell lenni, nehogy megijedjen és elszaladjon), jó volt ismét elmerülni Középfölde világában. Mese? Igen, az, de annyira jót tesz most a lelkemnek... Ha tudtam volna, előbb kezdem el olvasni (és persze benyomok hozzá valami jó, hobbitos muzsikát youtube-on, úgy az igazi az élmény)
  • Legnagyobb meglepetés: Kvantumtolvaj - nem mondom, hogy nem érdekelt eddig a sci-fi, inkább csak tartottam tőle. Lehet, hogy a jövőben sem leszek valami nagy rajongója a műfajnak, de jelenleg lelkes vagyok, jó kezdés volt (bár könnyűnek nem nevezném), karácsonyra remélem meglep valaki a folytatással :) - Poszt szintén hamarosan, ez is férjre vár :)
  • Legelgondolkodtatóbb könyv: Hajóbontók - lehet, hogy ifjúsági, mégsem lehet elmenni egy pici átgondolás nélkül a téma mellett, ami a háttérben húzódik (a környezetszennyezésre és a gazdagok és szegények közötti még mélyebb szakadékra gondolok) - Posztot neki is szenteltem már, viszont férj még nem olvasta, és szerintem mostanában nem is fogja, mert kölcsönadtam a könyvet huginak
  • Egyéb: ezeken kívül A Szent Johanna gimi 1-et és a Megérint a sötétséget olvastam, de nem tudok mit hozzájuk fűzni, nagy élményt nem hagytak. Jó volt mindkettő, de annyira nem, hogy itt most kiemeljem őket...

Sorozatok


  • A legnagyobb csalódás: Dexter - most komolyan: hogy lehet így befejezni egy ilyen szuper sorozatot? Óóóóriási csalódás...
    Röviden: a főszereplő (Dexter) nappal a rendőrség vérnyomelemzője, éjszaka pedig sorozatgyilkos, aki megpróbál normális életet élni (család, barátok, munkahely, belső vívódások). Éjjeli dolgaival együtt egy szerethető karakter, nem is gondolná az ember, hogy ilyen könnyen meg tud szeretni egy gyilkost...
    Véresnek nem véres, úgyhogy aki rosszul van a vérengzéstől, szerintem az is megpróbálákozhat vele; én inkább a pszichológiája miatt nem ajánlanám gyerekeknek...
  • Ami bármikor jöhet: (értsd: reggeli vagy ebéd mellé): Szulejmán (lehet, hogy nagyon szappanoperás, de mégis érdekel :) )
    Sajnos ezt ledarálni nem tudom, mivel nem találtam a neten normális verziót, így marad az Rtl klub... Története meg... Hát Szulejmán szultán élete :)
  • Egyéb: Ami megvolt, de semmi extra: A búra alatt (1. évad), True Blood (6. évad)

Filmek


Nem sok filmet láttam a hónapban, úgyhogy ez most rövid lesz: Csontváros - nem olvastam a könyvet, viszont mozizhatnékunk volt, így jobb híján ezt választottuk (egyébként nagy szerepe volt annak is, hogy felirattal adták, remélem, ebből rendszer lesz. Szeretem eredeti nyelven nézni a filmeket, noha angolul nem tudok).
Nem mondom, hogy megbántuk, mert nem; én valami Alkonyat2-féle nyálas, ifjúsági cuccra számítottam, szóval ehhez képest pozitív csalódás volt, de nem tudom... Nem győzött meg...
Látványos volt, még a szerelmi sokszög se volt vészes, lehet, hogy csak az a bajom, hogy befejezetlen (mivel egy trilógia első része).
Elolvasni szerintem nem fogom, de folytatni valószínűleg igen (a filmeket)

Fényképek


Mostanában alig van a kezünkben a masina, úgyhogy most csalok, mert ez a kép tavaly szeptember 25-én készült, de most majd igyekszem többször elővenni a gépet, és gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni... :)
Amikor pacinál voltunk, olyan jó képeket lehetett volna lőni (zöld táj, fák, kék ég, szép felhők, stbstb), de nem otthon hagytuk a masinát? Na, majd legközelebb :)
Tehát: Őszi napraforgó

@m

Nincsenek megjegyzések: